wtorek, 21 lutego 2012

Słowem wstępu...

Rzut oka na tytuł mojego bloga i wiadomo o czym zamierzam pisać... Panowanie Jana III Sobieskiego to mój ulubiony okres jeśli o numizmatykę chodzi, moim ulubionym nominałem są natomiast sześciogroszówki. Monety bardzo dostępne, może proste i popularne, a jednak kryjące wiele ciekawostek.

Żeby nie było nazbyt monotematycznie znajdziecie na moim blogu również opisy ciekawej literatury z zakresu numizmatyki, relacje z wystaw, wykładów, giełd czy innych godnych odnotowania wydarzeń.

Mam nadzieję, że każdy kto choć trochę interesuje się numizmatyką znajdzie tu dla siebie coś ciekawego. Ja ze swojej strony postaram się (mimo pędu życia i wiecznego deficytu czasu) pisać w miarę regularnie.

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga, zachęcam do dzielenia się własnymi przemyśleniami i uwagami.

Paweł.

Awers szóstaka z 1685 roku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz